Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

5.6.13

ΘΕΟΓΟΝΙΑ - 12 ΘΕΟΙ - ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ


Έφτιαξα ένα γενεαλογικό δέντρο - πίνακα αναφοράς ώστε να μπορούν λίγο τα μικρά καταλαβαίνουν τις σχέσεις των θεών μεταξύ τους.
Θυμίζω ότι η Αφροδίτη γεννήθηκε από τον αφρό της θάλασσας, η Αθηνά από το κεφάλι του Δία, ο Ερμής από το Δία και τη Μαία, οι δίδυμοι Άρτεμη και Απόλλων από το Δία και την τιτάνα Λητώ και οι Άρης και Ήφαιστος από τον Δία και την Ήρα (γι' αυτό και έβαλα διαφορετικά χρώματα).


                          





8 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπο Μαρία μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α !!!! Μαριώ μου δεν παίζεσαι λέμε......πρωτότυπο και φοβερό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααααααααΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ !!!!!!!!!!!!ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΛΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΘΑ ΜΑΣ ΤΕΕΛΛΑΝΕΙΣ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΕΙΑ! ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ!ΤΟ E-MAIL ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ NA ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝΤΡΟ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΙΟΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΡΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ (ΚΕΝΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΜΙΚΑ!). ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΡΟΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!
    ΜΙΚΑ, ΤΙ ΑΝΕΛΠΙΣΤΟ ΔΩΡΑΚΙ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!! ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ! ΕΜΕΝΑ, ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΣΟΥ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο Μα΄ρι αμου! Ο κόπος σου εκτιμάται! Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΩ ΜΟΥ! ΑΝΤΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ