Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

29.9.14

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ... ΣΑΝ ΤΗ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ!

Συνεχίζοντας για τον εαυτό μιλάμε για τα κοινά αλλά και διαφορετικά χαρακτηριστικά μας. Πάλι με κυνήγι μέσα στην τάξη (εδώ) βρίσκουμε εικόνες/παρωδίες της Μόνα Λίζα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά. Συζητάμε και στο τέλος φτιάχνουμε τη δική μας "πειραγμένη" (και στο photoscape) Μόνα Λίζα.
Επίτηδες διάλεξα πολλές διαφορετικές εικόνες ώστε να δούμε πόσα  πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά μπορούμε να έχουμε.


















8 σχόλια:

  1. Τελειο Μαρία!!!!!!!!1 Πόσο μου αρεσει ο τρόπος που δουλευεις το συγκεκριμενο θέμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα! Ό,τι πρέπει για τη φετινή μου τάξη, που όπως όλα δείχνουν τους αρέσουν οι εξερευνήσεις. Θα το κάνουμε και εμείς. Καλή και δυναμική Αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ!) ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΚΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλειο Μαρία !!!
    μου αρέσει πολύ όπως το επεξεργάζεσαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνεχίζετε να το διασκεδάζετε, ε;
    Θέλω να ρθω κι εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτικό!!!μπραβο Μαρία!!!(καλά!!!εσύ δεν παίζεσαι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΡΝΑΜΕ ΦΟΒΕΡΑ!!! ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ