Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

9.9.14

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ένας πίνακας κανόνων που βρήκα (εδώ)  μου άρεσε πολύ και είπα να τον μεταφράσω για να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω μαζί με την ήσυχη Μόνα Λίζα, που βρίσκω επίσης υπέροχη!!!


         


Για να εισάγω την ήσυχη Μόνα Λίζα, θα δείξω στα παιδιά τον κανονικό πίνακα (χωρίς τα γράμματα) και θα τους πω πως είναι κρυμμένος κάπου μέσα στην τάξη με ένα μήνυμα επάνω του. Ταυτόχρονα εγώ θα έχω κρύψει πολλές εικόνες-παρωδία της Τζοκόντα. Στην ολομέλεια φέρνουμε τα ευρήματά μας, τα δείχνουμε, τα σχολιάζουμε, τα συγκρίνουμε και ανακαλύπτοντας το μήνυμα το συζητάμε.




Ένας συγκεντρωτικός κανόνας για την ώρα του μαθήματος που βρήκα και μετέφρασα στο http://www.teacherspayteachers.com/





9 σχόλια:

  1. χαχαχα! Απίθανες οι μόνα-λίζες!!!!
    Μπράβο βρε Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΔΙΕΣ!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΙΣ 2! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραια ιδεα η Μονα Λιζα και οι παρωδίες της !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ! ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΠΗ!

      Διαγραφή
  4. Απλα υπέροχα . Στα ...κλέβω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΥΘΕΡΑ! ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ