Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

10.11.14

ΓΑΪΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2

Εγώ με τις συγκεκριμένες εικόνες σκοπεύω καταρχάς να συζητήσω με τα παιδιά για το τι δείχνουν και πως μπορούμε να το συνδέσουμε με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Για μένα όλες οι παρακάτω μπορούν να συσχετιστούν με τη βία, την καταστολή και την καταπίεση που κυριαρχούσε στη δικτατορία.
Με τις ίδιες κάρτες αν τις εκτυπώσετε 2 φορές μπορείτε να φτιάξετε μέμορι, ενώ αν τις εκτυπώσετε παραπάνω μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και για μπίνγκο αν τη μία φορά τις κόψετε για να έχετε κάρτες να ανοίγετε.




Οι επόμενες κινούνται στη λογική του βρες το άλλο μισό.









11 σχόλια:

  1. τέλειο!! φοβερές επιλογές Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλειο Μαρία, αποθηκεύτητκε........ευχαριστούμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου ,σ ευχαριστούμε !!! πολύ ωραίο υλικό !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ πολύ ωραία επιλογή!!!Μαρία στο bingo πόσες κάρτες πρέπει να τυπώσουμε?ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ ο Γαίτης, εξαιρετική δουλειά Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ! ΚΙ ΕΜΕΝΑ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!
    ΝΙΝΑ, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙΣ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ 25 ΕΚΤΥΠΩΣΑ ΕΠΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΜΑΔΟΥΛΕΣ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ 10 ΠΑΙΔΙΑ Π.Χ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΣ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΑΝΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ, ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΑ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ Ή ΝΑ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΊΣΕΙΣ ΕΣΥ. ΕΓΩ ΣΥΧΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΤΥΠΩΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστώ πολύ!!!
    Μαρία μου, τα εκτυπώνω έξω !!! στο σχολείο ακόμα και με το ασπρόμαυρο είναι πρόβλημα!!!με 400 ευρώ τι να καλύψεις?
    ... στο κοινωνικό σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία ΤΕΛΕΙΟ !!! Ευχαριστούμε, εκτυπώνονται!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ