Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

18.12.14

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ)

Φέτος έχω δώσει μεγάλη έμφαση στις 2 γωνιές των μαθηματικών (πολλά παιδιά). Έτσι από το pinterest έχω βρει πάρα πολλές ιδέες που έχω εφαρμόσει με τη βοήθεια των λεγόμενων busy-bugs, κοινώς σακουλάκια απασχόλησης. Σας ανεβάζω φωτογραφίες των δραστηριοτήτων που σταδιακά εισήγαγα στα παιδιά, άλλες τις έβγαζα, άλλες τις πρόσθετα. Νομίζω ότι πήγε πάρα πολύ καλά και το προτείνω. Από το 2015 θα προσθέσω  και καινούριες.





























11 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο υλικό! Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά , όμορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΈΡΟΧΟ ΥΛΙΚΌ ΜΑΡΙΑ !!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα παιχνίδια σου! Αυτό θα πει "παιγνιώδης μάθηση"! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Πάει πολύ καλά και το συνιστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάρα πολύ ωραίες ιδέες σίγουρα θα τιες εφαρμόσουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό υλικό!!!! Συγχαρητήρια Μαρία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω Μαράκι μου!!!!
    Υπέροχη ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είστε καλά κόρες! Αξίζει να το δοκιμάσετε! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ