Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο, οπαδός του ελευθερία, όχι αναρχία.

Μόνο δωρεάν υλικό και παρουσιάσεις, χωρίς εγγραφή. Σχόλια προαιρετικά αλλά επώνυμα! Απαραίτητη η αγάπη για τη διδασκαλία και τους μικρούς-μεγάλους ανθρώπους.

Καλή πλοήγηση!

Συνολικές προβολές σελίδας

1.4.17

Φύλλα εργασίας - προϊστορία

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/4/17

    Μπράβο για το μεράκι και την καταπληκτική δουλειά. Αλήθεια, πως τα προλαβαίνεις όλα; να φτιάχνεις το υλικό σου και να οργανώνεις όλα αυτά για την επόμενη μέρα; νομιζω πρεπει να αρχισω απο το καλοκαιρι συστηματικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και θα ήθελα να ξέρω σε ποιον απαντώ. Να ξέρεις ότι αυτό το πρόγραμμα το ετοιμάζω τα τελευταία 2 χρόνια. Οπότε το υλικό μου και ο τρόπος δουλειάς είναι προετοιμασμένος κι από εκεί και πέρα όπου με πάνε τα παιδιά (γιατί είναι πρόγραμμα). Αν κάνω πρότζεκτ δουλεύω αλλιώς. Άσε που ούτε όλα τα φύλλα τα έδωσα στα παιδιά. Ξεδιαλέγω τι μπορούν να κάνουν. Αφού όμως τα έχω έτοιμα και μεταφρασμένα τα ανεβάζω μήπως βοηθήσουν και κάποιον άλλο. Οπότε χαλάρωσε και μην αγχώνεσαι! ;)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος27/4/17

    Συγγνώμη, είμαι συνάδελφος, δεν έχω λογαριασμό blogger για αυτό και ανώνυμο το σχόλιο. Όταν λες ότι δουλεύεις αλλιώς στο πρότζεκτ τι εννοείς; Το συγκεκριμένο δεν λειτουργεί ως πρότζεκτ; γιατί στο μυαλό μου πρόγραμμα και πρότζεκτ ταυτίζονται. Είμαι νέα στον εκπαιδευτικό χώρο, εξ ου και το άγχος! Επίσης, για κάθε πρόγραμμα που προετοιμάζεις γράφεις σε κάποιο αρχείο word αναλυτικά όλο το διδακτικό πλάνο; Γιατί αν θες π.χ να το ξανά κάνεις μετά από δύο χρόνια πως θα θυμάσαι την πορεία και τα βήματα που ακολούθησες, έτσι ώστε αν θελήσεις, να το εφαρμόσεις ως έχει ή να το τροποποιήσεις και λιγάκι;(κάτι τέτοιο εφαρμόζω και εγώ αλλα σκέφτομαι πόσο χρονοβόρο είναι συν όλες τις άλλες προετοιμασίες που έχουμε να κάνουμε). Συγγνώμη για τον βομβαρδισμό ερωτήσεων και ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς ψυχραιμία! Το πρότζεκτ είναι καθοδηγούμενο όταν εμείς ορίζουμε το θέμα και ελεύθερο όταν είναι κυρίως από τον ιδεοκαταιγισμό των παιδιών και δεν ξέρεις από που ξεκινάς και που θα καταλήξεις π.χ. κατευθυνόμενο:http://pythagoreionip.blogspot.gr/2012/04/2006.html και πάλι το συγκεκριμένο ήταν θέμα που είχαμε διαλέξει ή οι δεινόσαυροι που είχα κάνει. Αλλά μπορεί όλη η τάξη να κολλήσει με κάτι και να ακολουθήσεις. (Αν δεν το περάσω ως πρόγραμμα οι καταγραφές είναι πιο πρόχειρες) Το φετινό θα μπορούσα να το πω ένα πολύ κατευθυνόμενο πρότζεκτ λόγω ιδιαιτερότητας τάξης.
      Φυσικά και κρατώ ημερολόγιο το οποίο μάλιστα αν το περάσω ως πρόγραμμα, μαζί με κάποιο υλικό, το στέλνω στην υπευθ. εκπ/κων δραστηριοτήτων. Έχει πολύ γράψιμο και στόχους, δραστηριότητες, αξιολόγηση κ.λ.π. Δεν έχω ξανακάνει μέχρι στιγμής ποτέ το ίδιο πρόγραμμα (γιατί τα βαριέμαι) αλλά αν το δοκιμάσω, πιστεύω πως θα βγει τελείως διαφορετικό λόγω διαφορετικότητας παιδιών και τάξης αλλά και δικής μου διάθεσης ή έμπνευσης.
      Το πιο κουραστικό και βαρετό κομμάτι είναι η καταγραφή, δυστυχώς. Ειδικά αν πρέπει να το παραδώσεις.
      Ελπίζω να σε βοήθησα και να σε ηρέμησα λιγάκι. Στη διάθεσή σου, αν μπορώ. Καλημέρα! ;)

      Διαγραφή

.

.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ